Ridtur i mörkret

Idag red jag ut på Hollie tillsammans med Carro på sin häst, Carro har stallet några hundra meter från mitt stall. Jag ledde Hollie till Carros stall och hoppade upp där. Hollie följde så fint efter Carro och Bubblan när vi red iväg. Hon stegrade 2 ggr men inget mer. Detta var på kvällen och det var kolsvart, men Holie brydde sig inte alls om mörkret. Vi både travade och galopperade en hel del och det var nemas problemas! När vi gick åt olika håll för att komma hem till våra stall så brydde Hollie sig inte om det heller, knallade snällt på hemåt. 
 
Riktigt nöjd över fina flickan idag! Imorgon ska i rida på ängen, mamma följer med och longerar.
 
Bosse ska nu til helgen få börja gå ut i sjukhage om dagarna! Snacka om att han kommer bli glad! Han är så himla uttråkad i boxen nu alltså. 
 
 
Baileys och jag för länge sedan. 
Haha lägger bara up gamla bilder, men har inga nya! Mammas kamera är trasig och det är ju hon som alltid fotar...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hau

RSS 2.0