Måndag igen

Idag jobbade jag först 7-13. Sen åkte jag hem och vilade ett par timmar, vid 15 åkte jag till stallet. Mockade och fixade lite i stallet först, plus fixade Bosse. Stackarn börjar svullna i frambenen nu oxå då han står stilla och belastar dem eftersom han försöker slippa stå på bak... Återbesök till veterinärerna på fredag för att ultraljuda för att se hur de ser ut nu, samt prata med veterinärerna om allt. 
 
Jaja, sen longerade jag Hollie och hon var superfin idag! Så kul!
Sen red jag Baileys, red lite basic på ängen och han var fin. 
 
Nu ligger jag i soffan och kollar på sveriges värsta kändisbilförare, kollar endast för att Kissie är med, haha! Men är faktiskt kul. 
 
 
Baileys och jag för ett par år sedan. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hau

RSS 2.0