Dålig uppdatering!

Ojojoj, har haft fullt upp så är därför jag inte bloggat på ett par dagar!
 
Det som har hänt sen sist är väl att jag ridit Hollie lite, hon har bråkat mer o mer, så nu får mamma longera mig så hon kan rycka i Hollie när hon försöker resa sig osv. Funkar inte annars, här om dagen slängde hon av mig två gånger... Så som sagt, nu kommer vi köra på så ett tag att mamma får longera oss. Men igår gick det faktiskt väldigt bra att rida henne, kunde trava en hel del och så. 
 
Bosse stödjer lite på benet men är fortfarande blockhalt och står på box. Han har börjat blivit lite deppig nu och vill inte äta så mycket.... Så det är ju inte så bra.
 
 
Bild på Hollie som jag fick från förra ägaren. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hau

RSS 2.0